loading...

قیمت لوله پلیکا

بازدید : 311
يکشنبه 12 مرداد 1399 زمان : 11:20

مقابله با یک پروژه لوله کشی می تواند بسیار زیاد باشد، به خصوص وقتی که شروع به خرید لوله کشی می کنید و متوجه تمام گزینه های مختلف موجود برای شما می شوید. آیا لوله پلیکا، لوله فلزی و گالوانیزه، لوله پلی اتیلن یا لوله انعطاف پذیر پنج لایه ؟ در این جا برخی از جزئیات در مورد محبوب ترین انواع لوله کشی لوله کشی و آن چه برای آن ها به بهترین وجه استفاده می شود، ممکن است تصمیم شما را کمی ساده تر کند.

لوله پلیکا:

تاکنون متداول ترین لوله در خانه های مسکونی، لوله پلی وینیل کلرید (PVC) یا همان لوله پلیکا، لوله سفید است که معمولاً در کاربرد های لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرد. لوله پلیکا مقرون به صرفه و همه کاره با تعدادی اتصالات و اندازه های مختلف موجود می باشد. لوله پلیکا برای بیشتر کاربرد های آب گرم و سرد بسیار عالی است.

لوله پلیکا برای نیاز لوله کشی منازل به خوبی کار می کند زیرا با گذشت زمان زنگ نمی خورد و دچار خوردگی نمی شود. این بدان معنی است که تا زمانی که آسیب نبیند و شروع به نشت کن، نیازی به تعویض نخواهید داشت. کار با آن نیز آسان است ، زیرا نیازی به جوشکاری یا فلزکاری ندارد و گزینه ای ارزان برای خانه شما است. لوله پلیکا بسیار قوی و بادوام است و تحت فشار خم نمی شود و آن را به عنوان محلول لوله کشی برای برنامه های فشار قوی تبدیل می کند.

مهمترین اشکال در لوله پلیکا این واقعیت است که با استفاده از آب گرم نمی توان از آن استفاده کرد. لوله پلیکا هنگامی که در معرض آب گرم قرار دارد، پیچیده می شود. این بدان معنی است که نمی توان از آن برای انتقال آب گرم به سینک ها، وان و ماشین لباسشویی استفاده کرد. همچنین ممکن است هنگامی که در معرض اشعه ماوراء بنفش برای مدت زمان طولانی قرار دارد تخریب شود و این شامل اشعه ماوراء بنفش خورشید است، بنابراین برای برنامه های داخلی و یا لوله کشی زیرزمینی مناسب است.

لوله پلیکا در دو اندازه ارائه می شود، بنام "برنامه". جدول 40 نوع PVC معمولاً استفاده می شود. جدول 80 دارای دیوار کمی ضخیم است. جدول اندازه اسمی لوله های ANSI قطر خارجی کلیه برنامه ها را برای اندازه یک لوله مشخص مشخص می کند و قطر داخلی آن با توجه به ضخامت دیواره متفاوت خواهد بود. برنامه 80 کمی قوی تر از برنامه 40 است.

متأسفانه، بیشتر لوله های پلیکا برای استفاده در آب آشامیدنی رتبه بندی نشده است، نه به دلیل خطر بالای سمیت، بلکه به دلیل این واقعیت است که می تواند با درجه حرارت بالا، قرار گرفتن در معرض نور UV و فشار های بسیار زیاد تخریب شود. هرگونه تخریب می تواند به منبع آب آسیب برساند و آن را برای آشامیدن آب ناامن کند.

به طور معمول از لوله پلیکا برای موارد زیر استفاده خواهید کرد:

  • خطوط تخلیه سینک.
  • خطوط تخلیه توالت.
  • خطوط تخلیه وان.
  • پشته های تهویه.
  • خط آبرسانی اصلی که به خانه منتهی می شود.
  • برنامه های فشار قوی.

لوله CPVC:

لوله های پلی وینیل کلرید کلر دار (CPVC) از PVC ساخته شده اند که کلر اضافی به مواد اضافه می کند. دارای تمام مزایای لوله پلیکا با دوام اضافه شده است. CPVC با قرار گرفتن در معرض آب گرم تخریب نمی شود و برای نوشیدن آب بی خطر است. با این حال، آن را کمی گران تر از لوله پلیکا خریداری می کنند.

CPVC در بیشتر کاربرد هایی که از لوله کشی مس استفاده می شود قابل استفاده است، اما به دلایل مختلف گزینه بهتری محسوب می شود. در مرحله اول، داخلی لوله CPVC صاف است، به این معنی که در مقایسه با سیستم های لوله کشی مس، سر و صدای کمی آب وجود دارد، از جمله مشکلات "چکش آب" مشکل کم است. در مرحله دوم، برای جلوگیری از اتلاف انرژی در كاربرد های گرم یا سرد به خوبی عایق بندی شده است.CPVC همچنین نسبت به لوله های فلزی انعطاف پذیر تر است و کمی تطبیق پذیری بیشتری را ارائه می دهد. سرانجام، بسیار مقاوم در برابر آتش است.

CPVC به طور معمول برای آن دسته از برنامه های کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد که از ویژگی های PVC استفاده می شود، اما PVC قابل استفاده نیست، از جمله:

  • تحویل آب گرم.
  • تحویل آب آشامیدنی.
  • آب گرم تخلیه می شود.
  • لوله های زباله و دفع آب.

لوله مسی:

از دهه 1960 ، لوله کشی مس استاندارد برای اکثر برنامه های لوله کشی منازل استاندارد بوده است. طول عمر بالا و دوام این لوله کشی باعث می شود که برای بسیاری از کاربرد ها گزینه ای عالی باشد. گرما را به خوبی تحمل می کند و در برابر خوردگی بسیار مقاوم است. مس با آب کاهش نمی یابد و بنابراین برای استفاده در آب آشامیدنی بی خطر است.

با این حال، مس یک مشکل اساسی دارد و این قیمت است. این یکی از گران ترین مواد لوله کشی است و در خطر سرقت در اماکن شغلی یا خانه های خالی قرار دارد.

در خانه های امروز، بیشترین موارد را می بینید که لوله های مس مورد استفاده قرار می گیرند:

  • تامین آب آشامیدنی گرم و سرد.
  • خطوط مبرد برای سیستم های تهویه مطبوع.
  • برنامه های دیگر که نیاز به مهر و موم محکم دارند.
  • خطوط خدمات زیر زمینی.

لوله پنج لایه:

لوله کشی لوله پنج لایه از نظر بسیاری یکی از بزرگ ترین نوآوری ها در صنعت لوله کشی خانه در دوره مدرن به حساب می آید. لوله پنج لایه یک گزینه لوله کشی بسیار انعطاف پذیر است که به معنای واقعی کلمه می تواند از طریق یک خانه در بیاید و در صورت لزوم در گوشه ها خم شود. به هیچ چسب نیازی نیست و در شرایط انجماد بهتر از CPVC است، زیرا مواد می توانند گسترش یافته و منقبض شوند.

لوله پنج لایه به طور معمول با استفاده از اتصالات خاموش یا فشرده سازی متصل می شود، که برای استفاده به یک ابزار ویژه نیاز دارد. لوله پنج لایه را می توان درون لوله های موجود از جمله لوله مسی تقسیم کرد، که باعث می شود گزینه عالی برای اضافات و مقاوم سازی باشد. لوله پنج لایه برای کاربرد های آب گرم به اندازه کافی بادوام است، اما نمی تواند مستقیماً به بخاری آب گرم وصل شود. برای خطوط تأمین آب گرم، باید به یک بخش 18 اینچی از مس یا سایر لوله کشی های با آب گرم وصل شود.

لوله پنج لایه به دلیل انعطاف پذیری و دوام بسیار مناسب است:

  • مقاوم سازی مجدد یک خانه قدیمی تر.
  • با بازسازی دیواره از طریق دیوار ها.
  • کار در مناطقی با تهویه کم که چسب خطرناک است.

لوله های گالوانیزه:

لوله کشی گالوانیزه لوله های فولادی یا آهنی است که برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی از روی آن پوشش داده شده است. از فلز گالوانیزه معمولاً در ساخت و ساز استفاده می شود، اما لوله های ساخته شده از فولاد گالوانیزه در کاربردهای لوله کشی قابل استفاده هستند. این نوع خاص از لوله ها برای خطوط آب به بهترین وجه مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا خطوط گاز می توانند باعث زنگ زدگی روی و آسیب رسیدن لوله یا کل سیستم شوند. حتی در شرایط بسیار خورنده، لوله های گالوانیزه می توانند تا 100 سال دوام بیاورند.

لوله های گالوانیزه معمولاً در کاربرد های زیر استفاده می شوند:

  • خطوط آبرسانی.
  • برنامه های فضای باز.
  • برنامه های زیر زمینی.

لوله ی برنجی:

سرانجام، لوله برنجی گزینه ای برای برنامه های خاص است. برنجی بسیار مقاوم در برابر خوردگی و همچنین آسیب در برابر گرما و آب، برنج همچنین یک فلز نرم است که به نصب کننده اجازه می دهد تا یک مهر و موم محکم ایجاد کند. این دیواره سنگین تر از مس است اما بسیاری از همان مزایا از جمله ایمنی در استفاده از آب آشامیدنی را ارائه می دهد.

سرب یکی از مشکلات احتمالی لوله کشی برنجی است. برنج یک آلیاژ است، به این معنی که ترکیبی از فلزات است و بسیاری از آلیاژ های برنجی حاوی سرب هستند. سرب نمی تواند اجازه خروج آب آشامیدنی را داشته باشد، بنابراین امروزه بالگرد ها برنجی را انتخاب می کنند که بدون سرب است.

برنج گزینه قدیمی تر است که معمولاً قبل از معرفی مس به بازار لوله کشی منازل مورد استفاده قرار می گرفت، اما هنوز هم امروزه مورد توجه است.

برخی از کاربردهای لوله کشی برنجی عبارتند از:

  • خطوط آبرسانی.
  • تخلیه آب و خطوط تخلیه می شود.
  • بسته به کد ساختمان محلی برخی از برنامه های کاربردی برای خطوط بنزین.

همان طور که مشاهده می کنید، انتخاب مواد لوله کشی مناسب همیشه آسان نیست. قبل از شروع کار لوله کشی خود، مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام می دهید تا اطمینان حاصل شود که لوله کشی انتخابی مناسب است. برای خرید لوله کشی و اتصالات مورد نیاز خود با قیمتی عالی، از امروز به تجارت صنعتی صنعتی مراجعه کنید.

شرکت پایپ ایران در تأمین بازرگانی صنعتی، تأمین کننده تجاری و صنعتی و توزیع مواد لوله در سراسر کشور است. پایپ ایران تلاش کرده است تا محصولات با خط لوله با بالا ترین کیفیت را به بازار عرضه کند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سیستم های لوله کشی در کاربرد های آب شهری و روستایی و همچنین فاضلاب، به سایت پایپ ایران مراجعه نمایید و با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران جهت سفارش، تولید انواع لوله و استعلام قیمت از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.

بازدید : 447
يکشنبه 5 مرداد 1399 زمان : 10:03

عمده کاربرد های لوله پلیکا برای ساختمان ها خط لوله آبرسانی شهری، خط فاضلاب و مجرای هوا است. لوله پلیکا از دوام بسیار خوبی برخوردار است و می توان بیش از 50 سال به عنوان فاضلاب زیر زمینی از آن استفاده کرد. با این حال، لوله پلیکا برای ساختمان ها اغلب عمر اولیه خدمات خود را خیلی زود تر از زندگی طبیعی خود در نتیجه اصلاح یا تخریب ساختمان به پایان می رساند.

حجم فروش و کاربرد های لوله پلیکا:

سالانه حدود 500 هزار تن لوله پلیکا در ایران استفاده می شود. مصرف توسط برنامه به شرح زیر است:

  • لوله و مجرای هوا را حدود 40 درصد
  • لوله فاضلاب حدود 24 درصد
  • لوله آب آشامیدنی (توزیع و تأمین) حدود 14 درصد
  • لوله صنعتی حدود 7 درصد
  • لوله كشاورزي حدود 4 درصد
  • مجرای کابل (برای محافظت از ارتباطات / کابل برق) و غیره حدود 4 درصد

لوله پلیکا بیشترین سهم یعنی بیش از 80 درصد را در کل کاربرد های فاضلاب از قبیل لوله تخلیه و لوله فاضلاب به دلیل ویژگی های عالی آن از جمله مقاومت عالی، دوام، مقاومت در برابر خوردگی، قیمت پایین و کارآیی دارد. در زمینه ساخت و ساز از لوله پلیکا استفاده می شود، برای ساختمان های مسکونی از نوع مسطح، بیش از 95 درصد برای آب های کثیف، آب های تخلیه متفرقه و کاربرد های تخلیه آب باران. برای ساختمان های مسکونی با ارتفاع متوسط و زیاد، اکثر لوله کشی های زیر زمینی در منطقه ساختمان و حدود 50 درصد لوله کشی درها (50 درصد دیگر به عنوان لوله دو لایه مقاوم در برابر آتش).

تخمین زده می شود که سالانه حدود 35،500 تن لوله پلیکا تخلیه می شود. این رقم در مقایسه با میزان مصرف سالانه حدود 500 هزار تن، نسبتاً اندک است. دو عامل وجود دارد که این فاصله بین مصرف سالانه و حجم تخلیه شده را ایجاد می کند. در مرحله اول، عمر سرویس لوله های پلیکا بسیار طولانی است. به خصوص، لوله های پلیکا زیر زمینی می توانند برای بیش از 50 مورد استفاده شوند.

با این حال، تنها 35 الی 40 سال گذشته است که مقدار زیادی از لوله پلیکا استفاده شده است و بنابراین جایگزینی خط لوله پلیکا زیر زمینی به دلیل پایان عمر آن هنوز هم کمیاب است. ثانیاً، لوله پلیکا زیر زمین ی(خدمات زیر زمینی) بدون این که ترمیم شود، در زیر زمین مانده است. در بسیاری از موارد کار تجدید برای خط لوله زیر زمینی، خط قدیمی فقط زیر زمین باقی مانده است مگر این که مانع از نصب خط لوله جدید شود تا در هزینه های خاک برداری و دفع هزینه صرفه جویی شود. تفکیک میزان تخلیه سالانه 35.500 تن برای مالی 2004 به شرح زیر است:

از دست رفتن لجستیک (به عنوان مثال محصولات آسیب دیده در انبار) ، برش ها و بقیه در کار لوله کشی: حدود 6500 تن.

حجم تخلیه شده از تخریب ساختمان ها: حدود 13 هزار و 500 تن.

لوله کشی از اصلاح و نوسازی تاسیسات برداشته شده است: حدود 13،500 تن.

تمدید لوله به دلیل پایان عمر سرویس: حدود 2،000 تن.

برای اطلاعات شما، میزان تخلیه از سایت های تخریب ساختمان بر اساس نتایج بررسی برای استفاده از لوله پلیکا از نقشه های ساختمان جمع آوری شده، تنظیم مقدار معمولی تخلیه لوله پلیکا در واحد سطح واحد های مسکونی تخت از نوع محاسبه شده است به ترتیب و سپس ضرب مقدار تعیین شده توسط آمار منطقه از دست رفته ساختمان توسط وزارت زمین، زیرساخت و حمل و نقل.

سیستم بازیافت و میزان بازیافت لوله های پلیکا:

شرکت هایی در خصوص باز سازی لوله پلیکا وجود دارند که بیش از این 30 سال مواد باقی مانده و برش از محل کار و مواد قراضه از کارخانه های تولید لوله پلیکا را باز سازی و استفاده کردند. با این حال، لوله پلیکا پایان خدمت بازیافت نشده است، اما در عوض، پس از خرد شدن توسط شرکت های دفع زباله های صنعتی، در محل دفن زباله قرار گرفت. تولید لوله پلیکا، آزمایش و ارزیابی لوله های پلیکا سه لایه بازیافت شده، مطالعه بازیافت لوله های پلیکا و بررسی شرکت های تولید کننده داخلی باعث پیشرفت در این صنعت شده است.

می توان از شركت هاي بازيافت كننده مالي حمايت كرد و از طريق توزيع جزوه ها و اسناد ديگر خواستار همكاري براي بازيافت به شركت هاي تخليه شده بود و شرکت های همکاری کننده بازیافت، مواد اولیه بازیافت شده و لوله های بازیافت شده را از لوله پلیکا بازیافت شده پایان کار تولید و فروش کردند. با این وجود، این نخستین فعالیت بازیافت دوره ساخت ژاپن بود که می توانست مصالح ساختمانی عمران پایان خدمت را نیز بپذیرد. سپس، سیستم خرید که در آن و شرکت های بازپرداخت بازیافت، لوله پلیکا فرآوری شده تحویل داده شده را پس از حذف موارد خارجی مانند حلقه های لاستیکی و نگهدارنده های فلزی و خاک توسط طرف تخلیه کننده خریداری می کنند و سیستم توسعه یافته (که در آن حزب تخلیه می شود).

برای پرداخت هزینه های قبل از پردازش لوله پلیکا، به عنوان تخلیه شده از محل کار معرفی شده اند. تسهیلات جمع آوری واسطه به معنای محل انبار شرکت حمل و نقل پیمانکاری است، جایی که مواد پیش پردازش شده توسط اشخاص تخلیه شده در موعد مقرر برای انتقال به شرکت های همکاری کننده بازیافت ذخیره می شوند. به طور کلی لوله پلیکا از سایت های تخریب ساختمان به شرکت های تصفیه کننده میانی به عنوان زباله مختلط منتقل می شود و مواردی وجود دارد که شرکت های معتبر مداخله مواد دریافتی را از پیش پردازش می کنند و از قبل پردازش شده پایان عمر را منتقل می کنند.

لوله پلیکا به شرکت های همکاری کننده بازیافت یا امکانات جمع آوری واسطه و شرکت های همکاری کننده بازیافت مواد تمیز شده را که مستقیماً توسط طرفین تخلیه شده تحویل داده می شوند و یا از مراکز جمع آوری واسطه توسط سنگ شکن منتقل می شوند، پردازش می کنند و مواد بازیافت شده را به صورت گلوله یا لوله پلیکا بازیافت شده به فروش می رسانند. علاوه بر این، شرکت های عضو مواد اولیه خرد شده را از طریق شرکت های همکاری قابل بازیافت از طریق خریداری می کنند تا لوله پلیکا سه لایه بازیافت شده و سایر محصولات را تولید و فروش کنند. از طرف دیگر، لوله های پلیکا غیر قابل پردازش توسط شرکت های معالجه تحت درمان با واسطه دریافت می شوند. آن دسته از شرکت ها که دارای مجوز برخورداری از زباله های صنعتی هستند، لوله های پلیکا غیر قابل پردازش را از طرف های تخلیه شده دریافت می کنند، هزینه پیش پردازش را شارژ می کنند و مواد و خاک های خارجی را مطابق قرارداد حذف می کنند. برخی از شرکت های معالجه تحت درمان با واسطه، پردازش را به خرد کردن انجام می دهند و مواد خرد شده را به شرکت های همکاری بازیافت می فروشند.

لوله پلیکا بازیافت شده:

سه نوع لوله پلیکا بازیافت شده (بازسازی شده) وجود دارد که دارای استاندارد می باشد. برای بازیافت لوله پلیکا، پذیرش گسترده لوله پلیکا بازیافت شده به همان اندازه به عنوان مقدار ورودی مهم است. لوله های پلیکا بازیافتی مطابق با مشخصات خود شرکت باز سازی لوله پلیکا تولید و فروخته می شوند. با این حال عملکرد و دقت اندازه آن ها فقط برای استفاده به عنوان مثال لوله های زهکشی آب کشاورزی ساده، لوله زهکش در محل های توسعه زمین یا در لوله کشی موقتی کافی است. سپس، برای توسعه بازار گسترده تر، تصمیم به استاندارد سازی لوله بازسازی شده گرفت شد، که می توان به همان روشی که از لوله پلیکا برای برنامه های خاص استفاده می شود و استاندارد را تبلیغ کند. استاندارد سازی برای سه درجه از لوله پلیکا بازیافت شده برای آبگیری و فاضلاب استفاده شده است.

مواد اولیه برای لوله های پلیکا بازیافت شده:

نوع و رنگ لوله پلیکا با کاربرد متفاوت است، یعنی لوله آبرسانی آشامیدنی، لوله فاضلاب، لوله زهکشی، لوله تأمین آب گرم، لوله مقاوم در برابر ضربه، مجرای محافظ کابل برقی. به همین دلایل، مواد اولیه قابل استفاده اقتصادی برای حفظ یکنواخت رنگ با سطح و تنظیم رنگ لوله محصول محدود است، در مورد لوله پلیکا، که با مواد اولیه بازیافتی 100 درصد تولید می شود. در مقابل، لوله سه لایه محدودیتی در رابطه با مواد اولیه مورد استفاده ندارد، زیرا لایه داخلی و لایه خارجی هر دو با رزین ساخته می شوند. چنین محدودیتی در مورد مواد اولیه برای لایه مرکزی وجود ندارد و مواد اولیه تهیه شده با رنگ متفاوت یا رنگ محو شده قابل استفاده است. بنابراین، لوله بازیافتی سه لایه مناسب ترین محصول برای ارتقاء بازیافت است.

ویژگی های محیطی لوله های پلیکا بازیافت شده:

مقایسه سه درجه لوله پلیکا بازیافتی با محصولات معمولی از نظر نیاز انرژی برای تولید و انتشار دی اکسید کربن (CO2) ، اکسید های گوگرد (SOX) و اکسید های ازت (NOX) را نشان می دهد. داده های مربوط به محصولات معمولی و در مورد بازیافت و دفع محصولات توسط شورای محیط زیست وینیل، گرفته شده است. علاوه بر این، داده ها برای دو درجه دیگر لوله سه لایه بازیافت شده بر اساس داده های تولید محاسبه می شود. هر سه درجه لوله پلیکا بازیافت شده به کمتر از نیمی از انرژی مصرفی توسط محصولات معمولی نیاز دارند، در حالی که مقادیر تولید شده CO2 ، SOX و NOX نیز به ترتیب کمتر از نیمی از محصولات معمولی هستند. این امر ناشی از این واقعیت است که بیش از 90 درصد بار زیست محیطی برای محصولات معمولی از تولید رزین پی وی سی ناشی می شود، در حالی که بار حاصل از لوله پلیکا بازیافت شده، صفر است یا فقط مقدار کمی از آن برای مصرف رزین است. بنابراین، بار ناخالص ناخالص با لوله پلیکا بازیافت شده بسیار کمتر است، حتی اگر بار تولید مواد اولیه بازیافت شده نیز در نظر گرفته شود. در مورد لوله سه لایه پی وی سی فوم بازیافت شده، نسبت میزان مصرف مواد اولیه بازیافتی نسبت به دو درجه دیگر پایین تر است، اما ارزش بار محیطی برای هر واحد واحد تقریباً برابر با دو درجه دیگر است. زیرا وزن پی وی سی سه لایه بازیافت شده سبک تر است.

علاوه بر این، هنگامی که چرخه زندگی به دور از دسترس در نظر گرفته شود، می توان فرض کرد که تفاوت بین محصولات معمولی و لوله پلیکا بازیافتی همان طور که در نمودار نشان داده شده است، می تواند در تمام مراحل چرخه زندگی حفظ شود، زیرا این سه نمرات لوله پلیکا بازیافتی با کارایی مشابه محصولات معمولی در برنامه های کاربردی مربوطه مورد استفاده قرار می گیرد، دوام آن ها همچنان یکسان است و می توان لوله پایان زندگی را بازیافت کرد. به طور خلاصه، استفاده از لوله پلیکا بازیافتی مطابق با استاندارد های ملی و بین المللی به صرفه جویی در مواد اولیه و منابع، صرفه جویی در تولید انرژی، کاهش گازهای خروجی و نیاز به محل دفن زباله کمک می کند.

پیش بینی شده است که در آینده نزدیک آن ساختمان های مسکونی قدیمی تخریب و باز سازی شوند. استفاده از لوله پلیکا برای ساختمان های مسکونی نیز تقریباً در همان مدت زمان آغاز شد. بنابراین، با افزایش تعداد ساختمان های مسکونی تخریب شده، تخلیه لوله های پایان عمر زندگی به شدت رشد می کند. علاوه بر این، لوله پلیکا مورد استفاده برای زیر ساخت های اجتماعی مانند خط لوله آبرسانی شهری و خط لوله فاضلاب برای پایان دادن به عمر خدمات طراحی خود آغاز می شود. بر این اساس، تخمین زده می شود که تخلیه لوله پلیکا از 50 هزار تن در سال 2020 و 100 هزار تن در سال 2030 فراتر رود.

یکی از شرایط استاندارد برای محصولی که به عنوان مصالح ساختاری مشخص شده تحت "قانون بازیافت انواع خاص مصالح ساختمانی" مورد تأیید قرار گیرد، وجود مرکز دریافت مواد زاید در فاصله 50 کیلومتری هر محل تخلیه در سراسر جهان است. در حالت ایده آل، لوله پلیکا بازیافتی باید با تحقق استاندارد از طریق استقرار سراسری شبکه شرکت تصفیه واسطه ای پیمانکاری شده در آینده به عنوان یک ماده ساختمانی مشخص به عنوان بخشی از لوله های پلاستیکی تأیید شود. برای این منظور، مهم ترین مسئله در میان دیگران افزایش سودآوری شرکت های معالجه تحت درمان با واسطه است. در بسیاری از موارد، شرکت های تحت درمان با پیمانکاری موقت، برای شرکت در سیستم بازیافت، به جای خرد کردن مواد زاید و دفع آن ها در محل های دفن زباله، تمهید کمتری را برای تقویت احتمالی تصویر شرکت ها می پذیرند. بنابراین، امكان پذیر نیست كه انتظار داشته باشید كه تعداد شركت های درمان كننده میانی با قرارداد منعقد شده و میزان پذیرفته شده لوله پلیکا خدمات دیگر تحت سیستم فعلی افزایش یابد. از این رو، این مسئله مهم برای بهبود سودآوری شرکت های معالج واسطه ای پیمانکاری شده از طریق نوآوری فناوری های پیش پردازش مانند حذف مواد خارجی (حلقه های لاستیکی، خاک و ...) و همچنین کاهش هزینه لجستیک از طریق حمل و نقل شده است. مواد تقریباً خرد شده و پردازش متمرکز. همچنین استقرار سیستم آماده سازی مواد اولیه کوره های انفجاری که عملیات تجاری آن قبلاً آغاز شده حائز اهمیت است و سیستم که لوله پلیکا را در حلال های آلی حل می کند و به صورت ترکیب می باشد، بازیابی می شود.

افزایش نرخ سودآوری و بازیافت. از طرف دیگر، استفاده از لوله پلیکا بازیافتی باید به عنوان هدف بازیافت ارتقاء یابد. افزایش مقدار لوله پلیکا بازیافتی باید متناسب با رشد حجم بازیافت شده فروخته شود. در اصل، می توان با ترشح افزایش یافته لوله پلیکا، مقابله کرد، زیرا لوله پلیکا بازیافتی می تواند به همان روش لوله پلیکا سازگار با برنامه های فاضلاب باشد یعنی خروجی اصلی بازیافت شود. برای لوله بازیافتی، اکثر لوله های پلیکا فروخته شده را اشغال می کنند. با این وجود، علی رغم اولویت بالاتر که به لوله های پلیکا بازیافت شده در کار ساخت و ساز های عمومی منتقل می شود، نمی توان شاهد افزایش بهره برداری و پذیرش گسترده لوله پلیکا بازیافت شده در بازار بزرگ پروژه های ساختمانی بخش خصوصی بود. اکثریت مطلق کاربران بخش خصوصی ترجیح می دهند از محصولات سازگار استفاده کنند، حتی اگر لوله پلیکا بازیافت شده از محیط زیست محیطی بهتری برخوردار باشد و می تواند به همان روش محصولات سازگار مورد استفاده قرار گیرد و قیمت آن با همان میزان برای همان سطح باقی می ماند. محصولات در حال حاضر مشغول توسعه لوله سه لایه بازیافتی برای خط لوله اصلی فاضلاب است که تقاضای جایگزینی بزرگ برای آن پیش بینی شده است و این امر پذیرش گسترده لوله های بازیافت شده توسط بخش خصوصی را مهم ترین وظیفه خود قرار داده و قصد دارد همان سیستم خدمات لجستیکی را با لوله سازگار پیاده سازی کند و همچنین لوله های بازیافت شده را به پیمانکاران عمومی، تولید کنندگان مسکن و مصرف کنندگان عمومی که تبلیغ می کنند، پیاده سازی کند. احتمالاً صاحب خانه هستند، با تمام انرژی خود شرایط تشویقی را فراهم می کنند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سیستم های لوله کشی لوله پلیکا در کاربرد های آب شهری، طوفان یا فاضلاب، به سایت لوله پلیکا پایپ ایران مراجعه نمایید و با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران جهت سفارش، تولید لوله پلیکا و استعلام قیمت لوله پلیکا از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.

بازدید : 599
يکشنبه 5 مرداد 1399 زمان : 9:59

چند فرایند تولید مختلف برای تولید سیستم های لوله کشی لوله پلیکا وجود دارد. انتخاب مناسب به مواد مورد استفاده بستگی دارد.

اکستروژن:

لوله ها ابتدا و مهم ترین آن ها از طریق یک فرایند اکستروژن تولید می شوند. مواد اولیه از طریق یک قیف و یک سیستم کنترل فشار سنج یا حجمی به اکسترودر تغذیه می شوند. در داخل بشکه اکسترودر، مواد تا دمای ذوب حدود 200 درجه سانتیگراد با برق و اصطکاک در سیستم پیچ گرم می شوند. مواد ذوب شده از طریق حفره ای به نام ریخته می شوند و به این ترتیب درون یک لوله شکل می گیرند. سپس لوله پلیکا برای تصحیح اندازه در یک جعبه خلاء کالیبره می شود و پس از آن با آب در جعبه های اسپری خنک می شود. اکستروژن یک فرایند مداوم است و اصولاً لوله ها می توانند در طول بی نهایت تولید شوند. در پایان خط تولید لوله های پلیکا با طول مورد نظر برش داده می شوند و با استفاده از در نظر گرفته شده سیم پیچ می شوند.

فرایندی که در بالا توضیح داده شده است برای تولید به اصطلاح لوله های دیواره جامد متشکل از یک لایه از مواد همگن است.

در کنار این فرآیند برای لوله های دیواره جامد انواع دیگری از فرآیند های تولید استفاده می شود، به عنوان مثال برای لوله دیواری ساختاری. لوله های دیواری سازه ای برای دستیابی به نیاز های فیزیکی، مکانیکی و عملکرد از یک طراحی بهینه استفاده می کنند و از مواد کمتری استفاده می کنند. دیوار دو قلو یک سازه معمولی برای ساخت دیوار لوله است. نوع دیگر، لوله های به اصطلاح مشترک اکسترود شده است که در آن می توان لایه ها را از مواد مختلفی تهیه کرد. معمولاً یک لوله فاضلاب سه لایه از بافت فاضلاب متشکل از یک پوست خارجی و یک پوست داخلی از مواد جدید است که در آن لایه میانی ماده بازیافت شده پس از مصرف است. به این ترتیب، تغییر رنگ مواد بازیافت شده در لایه میانی در داخل لوله قابل پنهان است.

لوله های چند لایه برای لوله کشی ساختمانی از لوله پلی اتیلن یا لوله پنج لایه با یک لایه آلومینیومی در داخل دیواره لوله است. آلومینیوم دو هدف دارد: برای بهبود سفتی طولی و عمل به عنوان مانع اکسیژن. این سد در مواردی که از لوله ها برای مصارف گرمایش استفاده می شود مهم است.

می توان لوله های پلیکا را به روش های مختلفی برای تشکیل سیستم های قابل اعتماد و بدون نشت لوله متصل کرد. لوله های پلیکا را می توان با جوشکاری، اتصال فشار مناسب با مهر و موم لاستیکی یا توسط سیستم سیمان حلال وصل کرد.

قالب تزریق:

به طور کلی اتصالات مانند اتصالات، آرنج یا تی شرت ها با قالب تزریق تولید می شوند. همچنین تولید جعبه آب طوفان از فرآیند قالب گیری تزریقی استفاده می کند.

در قالب تزریق، مواد پلاستیکی از یک قیف به قسمت ذوب دستگاه قالب گیری تزریقی تغذیه می شود. پس از ذوب شدن از طریق گرمایش الکتریکی و اصطکاک در سیستم پیچ، مواد قبل از تزریق در قالب به جلو منتقل شده و یک دست می شوند تا شکل محصول مورد نظر را شکل دهند. بعد از خنک شدن قالب باز شده و محصول خارج می شود.

قالب گیری چرخشی:

فرآیند قالب گیری چرخشی یک فرآیند کم فشار است که در آن قالب در اطراف هر سه محور داخل یک کوره می چرخد. مواد پلاستیکی به شکل پودر، که در داخل قالب قرار دارد، با تماس به سطح گرم داخلی قالب ذوب می شود. محصولی توخالی و یک تکه تشکیل می شود. در صنعت لوله پلیکا، این فرآیند به طور معمول برای ساخت اتاق های بازرسی بزرگ و مخزن پلی اتیلن و سپتیک تانک پلی اتیلن (PE) یا پلی پروپیلن (PP) استفاده می شود.

اتصالات ساخته شده:

اتصالات در تعداد کم و اندازه های بزرگ در سری های کوچک ساخته می شوند. این یک روش تولید با سرمایه گذاری کم اما همچنین با کار نسبتاً بالایی است. این فرایند به طور گسترده برای محصولات ویژه مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند برای ترمیم هر سیستم لوله ای طراحی شود.

کارخانه تولید لوله پلیکا پایپ ایران:

کارخانه لوله پلیکا پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید لوله پلیکا با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله های پلی اتیلن را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.

کارشناسان فروش لوله پلیکا پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله پلیکا برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله پلیکا و استعلام قیمت لوله پلیکا با ما تماس حاصل فرمایید.

هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برند پایپ ایران به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 443
  • بازدید کلی : 5183
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی